ביטוח למשאית

המשאית שונה מכל כלי רכב אחר בהרבה דברים.

ראשית, המשאית היא כלי רכב גדול שעשוי להגיע למשקל עשרות טון. מעבר לכך, המשאית נמצאת שעות רבות על הכביש, לעיתים יותר מ – 12 שעות ביממה. היא נוסעת בכל רחבי הארץ וגומעת מרחקים עצומים בכל יום עבודה. הסיבות הללו מובילות לכך שהמשאית למעשה חשופה לבלאי יותר מכל כלי רכב אחר. מעבר לכך, מתוקף הנסיבות, כאשר כלי רכב נמצא כל כך הרבה בתנועה, הרי שיש סיכויים גבוהים יותר לנפגעים צד ג’. מה שלמעשה מחייב להקפיד על ביטוח משאית מושלם שיכסה את כל המקרים הצפויים שלא יגיעו.

ביטוח למשאיות למזעור נזקים כלכליים

המשאית, מעבר להיותה כלי רכב, היא ברוב המקרים כלי שנועד לפרנסה. זו לא מכונית שנוח לטייל איתה ולצאת איתה לבילויים. אנשים שנוסעים במשאית עושים זאת רק במסגרת העבודה שלהם. בעיקר בהובלה של מוצרים, הובלות דירה וכדומה. מה שלמעשה הופך את הביטוח הנצרך למשאית לביטוח הרבה יותר כוללני ומקיף. ביטוח למשאית אמור לכסות את כל הנזקים הן במשאית עצמה והן מבחינת נזקים כלכליים שעלולים להיגרם לה.

לדוגמא, משאית הובלה שמבצעת שירותי הובלה למעבר דירות, היא חייבת להיות מבוטחת לא רק על המשאית עצמה אלא גם על התכולה שהיא משנעת. רבים מהלקוחות שבאים לשכור את השירות של המשאיות במעבר דירה, מבקשים לראות את הביטוח לתכולה בכדי לוודא שהם יהיו מכוסים בכל מקרה של תקלה או אובדן התכולה בעת השינוע.

מי מבטח משאיות?

בגלל שהביטוח של המשאיות הוא לא כמו הביטוח הרגיל, על כן חשוב שהוא ייעשה על ידי סוכני ביטוח שמכירים את התחום הזה של ביטוחי משאיות והם יודעים מה בדיוק זה אמור לכלול.(צ.מ.ה, סחורה  בהעברה, נתמכים ונגררים)  כמו גם אופן ניהול התביעה על כל השלכותיו למבטח ולמבוטח.

כל מה שקשור לתחום של מחיר ביטוח משאית, חשוב לשים דגש כי יש לפנות לשם כך אך ורק אל אנשי מקצוע שיש להם את המומחיות, את הניסיון ואת המקצועיות בביטוחים של כלי רכב כבדים או של משאיות.

 

ביטוח למשאיות

לקבלת הצעת מחיר

צריכים עזרה? חייגו: 03-7239999
או מלאו את הטופס ומיד ניצור אתכם קשר

    צריכים עזרה? חייגו: 03-7239999
    או מלאו את הטופס ומיד ניצור אתכם קשר

      דילוג לתוכן