ביטוח משאית מחיר

ביטוח משאית קשור לתחום של ביטוחי הרכב. אך בשונה מכל כלי רכב אחר, על פי רוב המשאית משמשת בעיקר לצרכי פרנסה עבור בעל הרכב. אף אחד לא מתנייד להנאתו במשאית או יוצא לטיול עם המשאית הכבדה.

בגלל הצרכים המיוחדים שיש לבעלי המשאיות, חשוב לבחור ביטוח עם כיסוי לכל הצרכים של המשאית. זו למעשה הפוליסה המקיפה שמכסה את הכול והיא מכונה ביטוח משאית.

למה חשוב לשלם מחיר ביטוח משאית?

המשאית הוא כלי עבודה כבד שנושא גם משאות כבדים. המשאית עובדת שעות ארוכות בכל יום והיא עוברת מרחקים גדולים מעיר לעיר. הנתונים הללו משפיעים על השחיקה הגבוהה של המשאית ועל היווצרות בלאי ונזקים שונים. בנוסף לא נוכל להתעלם מהעובדה הסטטיסטית, שאומרת שככל שהרכב נמצא יותר על הכביש כך הוא חשוף יותר לגרימת נזקים לצד ג’. כשמדובר במשאית זה עלול להיות דרמטי אף יותר.

בגלל מכלול הסיבות אין להתעלם מהחשיבות הרבה של ביטוח למשאיות שנועד לכסות את כל הנזקים הללו ואת הוצאות הטיפול השונות בכל מקרה שלא יקרה. אם זה טיפולים למשאית ואם זה כיסוי תביעות נפגעים במסגרת ביטוח צד ג’. כשאתם דואגים שיהיה לכם כיסוי ביטוחי מלא, אתם בהחלט יכולים להיות רגועים.

מי צריך לעשות ביטוח משאיות?

בגלל שהמשאיות הן כלי רכב, חובה לבטח אותן. בנוסף אין לשכוח כי המשאית מתוקף היותה כלי עבודה, הרי שכל תקלה תשבית את העבודה. על כן, כאשר ישנו ביטוח, הרי שחברת הביטוח תספק משאית חילופית עד שהמשאית תוכל לחזור לכביש.

שווה בהחלט לשלם מחיר ביטוח משאית וליהנות בתמורה משירות ומכיסוי מלא.

חשוב לשים לב למקצועיות של חברת הביטוח ולניסיון שיש לה בתחום הזה של ביטוח משאיות על כל מה שכרוך בכך.

דגשים מיוחדים

גיל וותק הנהג בסוג ברכב בו הוא נוהג ( התאמה בין וותק הרישיון המוגדר למשקל הרכב ואו באם הרכב גורר או לא)

השימוש ברכב והצורך בהרחבות הביטוח לסחורה בהעברה ולצ.מ.ה.

מחיר ביטוח משאית

לקבלת הצעת מחיר

צריכים עזרה? חייגו: 03-7239999
או מלאו את הטופס ומיד ניצור אתכם קשר

    צריכים עזרה? חייגו: 03-7239999
    או מלאו את הטופס ומיד ניצור אתכם קשר

      דילוג לתוכן